Әлеуметтік педагогтің қиындық туғызатын оқушылармен жүргізетін жұмысы

TUTENT.RU

Moderator
Команда форума
Модератор
Сообщения
4
Оценка реакций
33
Қиындық туғызатын оқушылармен жұмыстың мақсат, міндеттеріОқушының жеке басын, жанұясын жеке зерттеу
Оқушының физиологиялық-психологиялық ерекшелігін диагностика арқылы анықтау
Қиын оқушылармен ақыл-кеңес, әңгімелесу, сырласу жұмыстарын жүргізу
Мектептің, сыныптың қоғамдық жұмыстарына белсенді түрде араластыру
Арнайы мамандармен (дәрігерлер, психолог, заң қызметкерлерімен) кездесу
Арнайы комиссияларға апару
Оқушыларға жауапты жұмыстар тапсыру
Балаға ілтипатпен қарап, оның жағымды жақтарын ашуға тырысу
Сабаққа қатысуын жүйелі бақылау
Ата-анасымен үнемі тығыз байланыста болып, ақыл-кеңес беру.
Қиын оқушымен жұмыс істеудің технологиялық картасыӘлеуметтік педагог Психологпен жұмысЗаң органдарымен жұмысАта-анасымен жұмысОқушымен жұмысДәрігерлермен жұмысНәтижелері
Оқушымен жеке әңгіме өткізуОқушымен жеке әңгіме өткізуИнспекторлық бақылау, тіркеуОтбасының материалдық жағдайымен танысуБалаға ілтипатпен қарап, оның жағымды қасиеттерін анықтау. Медицианлық анықтамамен танысуӨзара түсінік пайда боладыӘлеуметтік дамуын зерттеуДаму ерекшеліктерін зерттеуКонференцияларға, құқықтық дәрістерге қатыстыруӘр түрлі бағыттарда сауалнамалар алуСынып шараларына қатыстыру, қоғамдық тапсырмалар беру. Психотерапия әдістерімен танысуСабақтан қалмайды. Жүйкесі сауығады.
Ата-анасына бағыт беру, кеңес беру. Оқушының даму ерекшелігіне диагностика жасап, зерттеу жүргізуАта-анасына бағыт беру, кеңес беру Ата-анасымен кездесіп, әңгіме жүргізуАта-анасымен тығыз байланыста болып, ақыл-кеңестер беру, ұс-тамдылық, қол жеткен табыстарын мадақтау, үйде күн тәртібін қатаң талап ету, балаға шек-тен тыс тыйым салмау. Сабаққа қатысуын жүйелі бақылауДәрі-дәрмекпен емделуін, уақытында дәрігерлік бақылаудан өтіп отыруын ата-анасына қадағалатуМінез-құлқында оңалту байқалады. Өзіне деген сенімділік пайда болады.
Бос уақытын үнемі пайдалануға дағдыландыруБос уақытын үнемі пайдалануға дағдыландыруБақылауға көне бастайды. Жеке басының жақсы сапалары ашылады.
Әр түрлі бағыттарда сауалнамалар алуОқушының даму ерекшелігіне диагностика жасап, зерттеу жүргізуАқыл-кеңестерді тыңдай бастай-ды. Ұжымнан бөлінбейтін болады.
 
Верх