Ашық сабақ Энергияның сақталуы және айналу заңы 7-сынып

TUTENT.RU

Moderator
Команда форума
Модератор
Сообщения
4
Оценка реакций
80
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы Энергия
Күні 12.04.2019ж
Сынып 7ә Мектеп №50 ЖОББ мектеп
Мұғалімнің аты-жөні Шайхиева А.С.
Қатысқандар
Қатыспағандар
Сабақтың тақырыбы Энергияның сақталуы және айналу заңыОсы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 7.2.3.6 – механикалық энергияның сақталу заңын есептер шығаруда қолдануСабақтың мақсаты Барлық оқушылар үшін
Механикалық энергия түрлері туралы біледі.Энергияның сақталу және айналу заңын түсінеді.
Көпшілік оқушылар үшін
Энергияның сақталу заңы формулаларын біледі, есептер шығаруда қолданады.
Кейбір оқушылар үшін
Энергияның сақталу заңы формулаларын түрлендіре отырып есептер шығара алуымен қатар, энергияның балама көздерінің қажеттілігін түсіндіре алады.
Бағалау критерийіЭнергияның түрлерін біледі
Механикалық энергияның формулаларын қолданып, есептер шығара алады
Формулаларды түрлендіріп есептер шығарады
Энергияның балама көздерінің қажеттілігін түсіндіре алады.
Тілдік мақсаттарМеханикалық энергияның сақталу заңына біле отырып,энергияның өмірде алатын орнын өз сөздерімен айта алады.
Пәндік лексика және терминология
Механикалық энергия,потенциалдық энергия, кинетикалық энергия, Джоуль,киловатт*сағат.
Диалогқажазуға қажетті сөз тіркестері
Потенциалдық энергия деп.....
Кинетикалық энергия дегеніміз...
Күштің жұмысы .... өлшемі болып табылады.
Дененің потенциалдық энергиясы мен кинетикалық энергиясының қосындысы ....
Құндылыққа баулу Табиғаттағы энергия - техника мен экологиялық тұрақты дамудың негізгі көзі екенін түсіну.
Пәнаралық байланысМатематика оқушылар амалдарды қолданып есептер шығарады.
География Жер,Күн энергияларын біледі.
Алдыңғы білімЭнергия түрлерін біледі, есептер шығаруда қолдана алады.

Сабақ барысыСабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған жаттығу түрлеріРесурстарСабақтың басы
7 минут 1.Ұйымдастыру.
Оқушылар потенциалдық энергия, кинетикалық энергия, механикалық энергия формулалары бойынша үш топқа бөлінеді.
2. Ширату жаттығулары.
«Пицца әдісі» арқылы оқушылардан үй тапсырмасын сұрау және бүгінгі сабақ тақырыбын ашу.
1.Аспандағы ұшақта қандай энергия түрлері бар?  Жауабы Онда потенциалдық және кинетикалық энергия  бар
2.Механикалық энергия дегеніміз не? Жауабы Дененің потенциалдық  және кинетикалық  энергияларының  қосындысын механикалық энергия деп атайды.       W=Ек+Еп3.Табиғатта және техникада энергияның түрленуі бола  ма? Жауабы Механикалық энергияның бір түрі екінші түріне үздіксіз айналып отырады4.Садақты  тартқан  кезде  механикалық энергияның түрлену себебін түсіндір.
Жауабы Садақ  кермесінің потенциалдық энергиясы ұшқан жебенің  кинетикалық энергиясына айналады..
5.Энергия жоқтан пайда болмайды, ...... Жауабы тек бір түрден екінші түрге ауысып отырады.
6, Потенцаиалдық энергия формуласы =
=

Формулалар жазылған үлестірме қағаздарыИнтерактивті тақта, карточкалар, суреттер, видео.
Сабақтың ортасы3 минут
3 минут
Тапсырма №1.
Топтық жұмысСуреттегі денелер қандай энергияларға ие? Қандай энергия түрленулері болып жатыр?

Бағалау ретінде жауап берген оқушыларға «Смайликтер» таратылады.
Тапсырма №2.
І топ.
1.Қатаңдығы 10 4 Нм серіппе 3 см-ге сығылғанда оның потенциалдық энергиясы қалай өзгереді ?2.Массасы 0,5 кг дене 4 мс жылдамдықпен тік жоғары қарай лақтырылған. Ең жоғары биіктікке дейін көтерілгенде ауырлық күшінің жұмысын, потенциалдық энергияның өзгерісін анықтаңыз.
ІІ топ.
1.Жер бетінен 3,5 м биіктікке көтерілген массасы 6 кг дененің потенциалдық энергиясын анықтаңыз.
2.Тікұшақ жерден 2 шақырым биіктікке көтерілгенде жылдамдығы 2 мс болды. Егер оның массасы 0,2 тонна болса, жермен салыстырғанда механикалық энергиясы неге тең?
ІІІ топ.
1.Массасы 500 г доптың 4 мс жылдамдықпен қозғалған кездегі кинетикалық энергиясы неге тең?
2.Жер бетінен  10м биіктіктегі  балконнан 0,5 кг  доп көкжиекке  параллель 10 мс жылдамдықпен  лақтырған жерге түсер кездегі доптың механикалық  энергиясы?
Бағалау ретінде «Мадақтау сэндвичі»
«Глоссарий» әдісімен кестені толтыру.
Энергия Өлшем бірлігіФормуласыПотенциалдық энергия Кинетикалық энергия Деформацияланған серіппенің потенциалдық энергиясыМеханикалық энергия

Есептер жазылған үлестірме қағаздар.

Сабақтың соңыҮйге тапрсырмаКері байланысЖел және Күн энергияларын қолданудың маңыздылығы.
Смайлик әдісі арқылы ойларын жазады.
Саралау – Сіз қандай тəсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? Денсаулық жəне қауіпсіздік техникасын сақтауСаралау барысында оқушылардың қабілеттерін ескере отырып барлық оқушылар үшін суреттермен жұмыс, оқушылардың басым көпшілігі үшін оңай шығарылатын есептер, кейбір оқушылар үшін қиындығы жоғары есептер алынды. Бағалау барысында белгілі бір дескрипторлар бойынша жұмыс жасауы бағаланады. Сабақ барысында «Көпір тапсырмалары», Жұптық және топтық жұмыс болды. Оқушылардың ойлау деңгейлерін ескере отырып, денсаулық
 
Верх