Ашық сабақ Қасым Аманжолов 11-сынып

TUTENT.RU

Moderator
Команда форума
Модератор
Сообщения
4
Оценка реакций
71
Сабақтың тақырыбы Қасым Аманжолов «Ақын өлімі туралы аңыз»
Мақсаты аақынның өмірлік мұратын таныту, «Ақын өлімі туралы аңыз»
поэмасының тақырыбы мен идеясын ашу.
ә әр оқушының ой-пікірін еркін жеткізуге ерік беру, шығармашы-
лық жұмысқа жұмылдыру арқылы таным-түсініктерін дамыту.
в Қасым поэзиясы арқылы Отанды, туған жерді сүюге,
қастерлеуге , қайсарлыққа , табандылыққа, қаһармандыққа
тәрбиелеу.
Күтілетін нәтиже Қасым Аманжоловтың өмірі мен шығармашылығы туралы мағлұмат алады. Оқуға қызығушылығы артады, іскерлік дағдысы дамиды.
Сабақтың түрі жаңа білімді игеру
Сабақтың әдісі СТО, диалогтік оқыту, АКТ, эссе жазу
Рессурстар Портрет, үнтаспа.
Пәнаралық байланыс тарих, география, музыка.
Мұғалім іс-әрекеті Оқушы іс-әрекеті
Ұйымдастыру
кезеңі Оқушыларды топқа бөлу «Білімділер»,
«Ізденімпаздар»,
«Тұлпарлар» тобы болып 3 топқа бөлінеді
Қызығушылық-ты ояту Үнтаспадан Қасым Аманжоловтың «Өзім туралы» әнін тыңдайды.
Білу Өкінбен мен де бір күн өлемін деп,Өкінем ұқсата алмай келемін деп.Күніне жүз ойланып, мың толғанам,Өзіммен бірге өлмесін өлеңім деп, -деп өз өмірін өлеңмен өрген қазақтың өр талантты ақыны, қиын да күрделі заманда туып, адалдық пен ақындықты тұмар етіп, батыл ойлы, шыншыл да сырлы, дауылды поэзиясымен ХХІ ғасыр ұрпақтарының жүрегінде терең із қалдырған Қасым Аманжоловтың өмірі мен шығармашылығына тоқталамыз. Оқушылар интер белсенді тақтадағы ақының шығармалары туралы мағлұматты дәптерлеріне жазады.
Түсіну Не айтылғанын сұрау. «Ақын өлімі туралы аңыз» поэмасын оқиды , мазмұнын айтады.
Қолдану
Ассоциация әдісі бойынша поэма шумақтарындағы негізгі ойларды топтап жазып мазмұнын ашу.
Лиркалық кейіпкерге мінездеме беру.
Ақын Аманжолов кім? «Білімділер» тобы ассоциация әдісі бойынша поэма шумақтарындағы негізгі ойларды топтап жазып мазмұнын ашады.
«Ізденімпаздар» тобы
лиркалық кейіпкерге мінездеме береді.
«Тұлпарлар» тобы ассоциация әдісі бойынша
«Қасым Аманжолов кім?» деген сұраққа жауап береді.
Талдау
Шығарма құрылысына талдау жасау. Шығармадан көркемдік тәсілді табады.
Зерттеу, іздену. «Кім көп біледі?»
Қасым Аманжоловтың өмірі мен шығармашылығына арналған сұрақтар беріледі. «Қыз қуу» ойыны бойынша бір оқушы екінші оқушының қойға сұрағына жауап береді.
«сен –маған, мен –саған» топ оқушылары бір-біріне сұрақ қояды.
Жинақтау Шығармашылық жұмыс. «Білімділер» тобы»
«Ақынға хат»
«Ізденімпаздар» тобы
«Қандай адам өлмейді?і» эссе жазу
«Мен таныған Қасым» ойтолғау жазу.
Кері байланыс Үйге тапсырма «Дариға, сол қыз» өлеңін жаттау, ақынның «Бикеш» поэмасын оқу.
Білімділер
-----------------------------
Тұлпарлар
Ізденімпаздар
----------------------------
Білімділер
Тұлпарлар
Ізденімпаздар
Бағалау парағы
«Білімділер» тобы
Оқушының аты- жөні Өлеңнің мазмұнын
айтуы «Кім көп біледі?» тапсырмасында
белсенділігі Шығарма құрылысына талдау Шығармашылық
жұмыс Қорытынды баға
«Ізденімпаздар» тобы

Оқушының аты- жөні Өлеңнің мазмұнын
айтуы «Кім көп біледі?» тапсырмасында
белсенділігі Шығарма құрылысына талдау Шығармашылық
ұмыс. Қорытынды баға
«Тұлпарлар» тобы

Оқушының аты- жөні Өлеңнің мазмұнын айтуы «Кім көп біледі?» тапсырмасында
белсенділігі Шығарма құрылысына талдау Шығармашылық
жұмыс қорытынды
 
Верх