Ашық сабақ "Қасым хан"

TUTENT.RU

Moderator
Команда форума
Модератор
Сообщения
4
Оценка реакций
80
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Мектеп «Жаушықұм» мектеп-лицейі
Күні 5.02.2019ж Мұғалімнің аты-жөні Дарханова Айнұр
Сынып 10 «Ә» Қатысқан оқушылар саны Қатыспағандар
Сабақтың тақырыбы Қасым хан
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары Қазақ хандарының мемлекетті өркендетудегі рөлі мен қазақ хандарының сыртқы саясатын анықтап, нәтижелерін талдау.
Сабақтың мақсаттары Бaрлық oқушылaр oрындaй aлaды. aлaды Қасым хан саясатын талдау мақсатында ролдік ойынға қатысады, сұрақ қояды (айтылым дағдысы).
Oқушылaрдың көпшiлiгi oрындaй . ХVІ ғасырдағы Қазақ хандығы Хақназар ханның өлім алдындағы билігі туралы ақпарат бар карточкалар сүйене отырып, негізгі ой түйінді шығарады (оқылым дағдысы).
Кeйбiр oқушылaр oрындaй aлaды Қазақстан аумағындағы мемлекеттердің басқару жүйесінің ерекшеліктерін сипаттайды, (жазылым дағдысы).
Бағалау критерийлері ҚолдануXV ғасырдың басындағы Қасым хан тұсындағы Қазақ хандығының аумағын,шекарасын кескін картаға түсіру
ЗерттеуXVI ғасырдың басындағы Қазақ хандығының ішкі,сыртқы саясаты туралы дерек мәтінін оқып,Қасым ханның мемлекетті нығайтудағы ролі туралы қажетті ақпаратты іріктеп алады,сұрақтарға жауап береді.
Анализ Қасым ханның қасқа жолының бес бөлімінің атауын жазады және талдайды.
Тілдік мақсаттар Оқушылар орындай алады
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер Әскер, әлеуметтік, саяси жағдай, қосылу, ақсүйек, қарасүйек, заң, әскери жүйе, біріктіру.
Диалог құруға (шығарма жазуға) қатысты пайдалы тіркестер
Ақсүйектер, қара сүйектер, мүліктік теңсіздік , жер иелену түрлері.
Талқылауға арналған сұрақтар
1« Қасым ханның қасқа жолы » атты зандары қазақ хандығына үлкен өзгерісті әкелгеді ме??
Не себепті бос уақыт керек деп ойлайсыз?
Ишара бас, қол, мадақтау
Оқу дағдыларының деңгейі Қолдану, талдау
Сабақта қамтылатын құндылықтар Қазақстандық патриотизм, ашықтық, өмір бойы білім алу, құрметтеуге үйрету
Пәнаралық байланыс География, әдебиеті, ,дүние жүзі тарих
АКТ қолдану дағдылары Интербелсенді тақта, таныстырылым.
Осыған дейін меңгерілген білім Cөйлеушінің қарым-қатынасын анықтау үшін тыңдалым
Жоспар
Жоспарла-натын уақыт Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер Ресурстар
Сабақтың басы
3 мин
5 мин
1.Ұйымдастыру кезеңі
2.Психологиялық жағымды ахуал туғызу.
«Тілек айту»
Топқа біріктіру.
Еңбек , білім ,ғылым сөздрімен 3 топқа бірігеді.
Оқу мақсаты мен бағалау критерийлерімен таныстыру А3 қағазы
Слайд
Сабақтың ортасы
5 мин
5 мин
5 мин
3 мин
7 мин
3 мин
2 мин
Тыңдалым алды
Бейнежазба.
Қасым ханның портретін көрсетіп,картаны пайдалана отырып Қасым ханның кім болғанын және оның билігі тұсындағы саясатына қысқаша сипаттама беру.
Зерттеу
Оқушыларға Қасым ханның ішкі, сыртқы саясаты туралы дерек көздерінен ықшамдалып алынған мәтіндер беріледі.Мәтіннен төмендегі сұрақтарға жауап беруге тапсырма беріледі
Қасым хан заңдары қазақ еліне қандай өзгерістер әкелді?
Бұл заңдардың Қазақ хандығында сақталуы қаншалықты маңызды болды?
«Ойлай білгеннің ойы ұшқыр» әдісін қолданамыз
1-тапсырмасы
Топтық жұмыс
1 топ – Қасым ханның заңдары
2 топ – Қасым ханның ішкі саясаты
3 топ – Қасым ханның сыртқы саясаты
1-топ.Қасым ханның заңдары .
«Қасым ханның қасқа жолы» сипаттама беру. Постер.
2-топ.Қасым ханның ішкі саясаты. Кластер
3-топ.Қасым ханның сыртқы саясаты. Кластер .
ҚБ Мадақтау

Дескриптор
1-топ- Қасым ханның заңдары- мемлекеттің қоғамдық өмірін реттеп, қуатты мемлекетке айналуына тигізген ықпалын дәлелдеу
2-топ- Қасым ханның ішкі саясаты -Қасым ханның қасқа жолының ішкі жағдайды нығайтуда атқарған рөлін анықтау
3-топ- Қасым ханның сыртқы саясаты – Қасым хан кезіндегі Қазақ хандығының ішкі және сыртқы саясатындағы өзгерістер мен Қасым ханның саясатындағы тәуелсіздік идеяларын айқындау.
Тыңдалым кезі
Бейнежазба.
2.Тапсырма
1-топ. 2-топ «Тұлғаны таны»

3-топ. Өсиет сөзді құрастыру.

Дескриптор
1-топ.Тұлғағаның ерекшелік анықтайды.
2-топ ұқсастығын анықтайды.
3-топ.Өсиет сөзді анытайды.
3-тапсырма. «
 
Верх