Ашық сабақ Қасым Қайсенов "Жау тылындағы бала" повесі

TUTENT.RU

Moderator
Команда форума
Модератор
Сообщения
4
Оценка реакций
80
Нағи Ильясов атындағы №9 мектеп-гимназия
Ашық сабақ
Сабақтың тақырыбы Қасым Қайсенов «Жау тылындағы бала» повесі
Пән мұғалімі А.Куздеубаева
Сыныбы 7 «А»
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы Мектеп Нағи Ильясов атындағы
3-тарау №9 мектеп- гимназия
Балалар мен үлкендер
Күні 19.02.19 Мұғалімнің аты-жөні Куздеубаева Алия
Сынып 7-сынып Қатысқандар Қатыспағандар
Сабақтың тақырыбы Қ.Қайсеновтің «Жау тылындағы бала» повесі
Осы сабақта қол жеткізілетін
оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) көркем шығарманың мазмұны мен пішіні (ТЖ1)
әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау (7.ТЖ1)
Сабақтың мақсаты Шығарма мазмұнымен танысып, кейіпкерді бүгінгі өмір кейіпкерлерімен салыстыру.
Бағалау критерийі
Әңгіме желісі бойынша кейіпкерлерді салыстыра алады
Бүгінгі өмірмен байланыстыра отырып, шағын мәтін жаза алады.
Тілдік мақсаттар Оқушылар орындай алады.
Кейіпкерлерді бүгінгі өмір тұрғысымен байланыстырып өз ойын жеткізе алады.
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер.
Мосқал-біраз жасқа келген,егде,қарт кісі
Түстік-мәтінде оңтүстік жақ дегенді білдіріп тұр
Тағы-жабайы,қолға үйретілмеген
Ауыздық-жүгеннің ат аузына салынатын темір бөлігі
Тізгін-аттың басын тежеу үшін жасалынған қайыс
Қарғыбау-иттің мойнына тағатын бау.
Талқылауға арналған сұрақтар
Қасым Қайсенов туралы жалпы не білеміз?
«Жау тылындағы бала» повесінің қысқаша мазмұны?
Шығарма кейіпкерлері кімдер?
Шығармадағы жер-су атауларын табу.
Құндылықтарға баулу
«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясының құндылықтары негізінде құрмет, ынтымақтастық, азаматтық жауапкершілікке баулу.
Пәнаралық байланыс тарих,география,еңбек
Тақырып бойынша алдыңғы білім Қ.Қайсеновтің өмірін өткен тақырыптар негізінде біледі.
Сабақ барысы
Сабақтың
жоспарлан
ған
кезеңдері Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері
Ресурстар
Сабақтың
басы
2 мин
Сабақтың
ортасы
5 мин
5 мин
5 мин
5 мин
5 мин
3 мин
Сабақтың
соңы
3 мин
4 мин
3 мин Ұйымдастыру кезеңі
Психологиялық ахуал туғызу
Конверттегі қиынды суреттерді алып, «Кроссенс» әдісі арқылы бір-бірімен байланыстырады.
Ол суреттер Ақ көгершін, Бейбіт күн, Достық, Жеңіс белгісі. Суреттің келесі бетінде атаулары жазылады.Сол арқылы балалар төрт топқа бөлінеді.
Оқушыларға «Ашық сұрақ» әдісі бойынша сұрақтар қойылады.
Бүгінгі сабақтың тақырыбы не жайлы? Болжаңыз.
Оқушылармен бірігіп, бүгінгі сабақтың тақырыбы мен мақсатын айқындап аламын.
Қ.Қайсеновтің «Жау тылындағы бала» повесі
Қасым Қайсенов туралы жалпы не білеміз?
«Жау тылындағы бала» повесінің қысқаша мазмұны? Бейбіт күн мен соғысты салыстырып өту.
Шығарма кейіпкерлері кімдер?
Шығармадағы жер-су атауларын табу.
Т.Ж
І топ, 1-тапсырма
«Зерттеушілік конференциясы» әдісі
 
Верх