Көлдер мен олардың пайда болу ерекшеліктері

TUTENT.RU

Moderator
Команда форума
Модератор
Сообщения
4
Оценка реакций
33
Күні Пәні География Сынып 6 сыныпСабақтың тақырыбы Көлдер
Сілтеме 6 сынып оқулығы, Мұғалімге арналған нұсқаулық ( 2014 ж)
Асхат Әлімов оқулығы.
Жалпы мақсаттары Көлдер мен олардың пайда болу ерекшеліктерімен, маңыздылығы жайлы түсінік беру барысында оқушылардың білім –білік дағдыларын қалыптастыру.
Негізгі мақсаттары Топпен жұмыс істеу дағдысын қалыптастыру.
Сыни тұрғыдан ойлауын дамыту.
Өзіндік жұмыстарды тез орындауға үйрету.
Өзін-өзі,бір-бірін бағалай алуға үйрету.
Оқу нәтижелері
Оқушылардың топпен жұмыс жасауда жауапкершілігі қалыптасады.
Өзін-өзі, топты бағалай алады.
Тапсырмаларды орындауда белсенділіктері қалыптасады.
Оқушылардың сөйлеу дағдысы дамиды.
Көлдер мен олардың пайда болу ерекшеліктері жайлы біледі.
Сабақтың барысы
І. Ұйымдастыру кезеңі Оқушыларды түгендеу, оқу құралдарын дайындатып, зейіндерін сабаққа аударту.
II. Үй тапсырмасын сұрау
“Сағат” және “сандар” мына сағатқа қарап 1-ден 12-ге дейін екі санды қалауыңыз бойынша таңдаңыз.
1.Бір-бірлеріңізге күлімдеп қараңыздар
2. Арна деп нені айтады?
3. Өзен барлық салаларымен бірігіп нені құрайды?
4. Жер шарындағы ең биік сарқыраманы ата және оны картадан көрсет?
5. Шоңғалдар мен сарқырамалар қалай пайда болады?
6. Бір-бірлеріңізге жақсы тілек тілеңіздер
7. Өзеннің құяр жері қалай аталады?
8. Ертіс, Іле, Қаратал, Жайық, Сырдария өзендерін картадан көрсет?
9. Өзендердің шаруашылық маңызы қандай?
10. Өзен суы мөлшерінің жыл ішінде өзгеру ерекшелігін қалай атайды?
11. Бастау дегеніміз не?
12.Бақыт - бұл
Ойланайық!
Шу әне, тауды тарпып, шыққан шулап,
Ойнақтап, ырғи, жосып таудан тулап,
Асқардың ақтарылған ағы емес пе,
Қарқ болған қырғыз – қазақ суын сулап?
Топқа бөлу “Тақ және жұп” сандар арқылы топқа бөлемін.
I-топ Каспий
II -топ Арал
III. Жаңа сабақ
Тақырып бойынша қысқаша сипаттап өту.
Мәтінмен жұмыс.
III. Жаңа сабақты бекіту
Топтық жұмыс
I – топ Рафт стратегиясы
Роль – тележүргізуші
Аудитория – көрермендер
Форма – хабар “Арнайы ХАБАР”
Тақырыбы – “Көл қазаншұңқырлары қалай пайда болған?”
II – топ «ПОПС» әдісі – Өз позицияңды ұстау
« Көлдердің шаруашылық маңызы бар ма?» 
П – позиция (көзқарасы) – менің ойымша…
О – өз көзқарасыңды негіздеу - (себебі)…
П – дәлел (факты) - мысалы…
С –Шешім (қорытынды) – сол себепті.
Көк – Маған ұнады
Қызыл - Толықтырған жақсы болар еді
Сары – Бағалаудан қиналам
IV. Қортынды Кескін картамен жұмыс
Өзендер
Амазонка
Миссисипи
Ніл
Обь
 
Верх