Термины. Научный стиль

TUTENT.RU

Moderator
Команда форума
Модератор
Сообщения
4
Оценка реакций
71
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Сабақтың тақырыбы
Тіл және сөйлеу. 1-5 жаттығу Мектеп Тоқсансай жалпы орта мектебі
Күні 04.09.17. Мұғалім Торғаутова Майра
Сынып 3 Қатысқан Қатыпағандар
Сабақта меңгерілетін
дағдылық мақсаттар Оқушыларды сөйлеудің қажеттілігі, сөйлеу түрлерімен таныстыру..
Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар білуге тиісті
Мәтінге байланысты сөз тіркестерін жазу
Оқушылардың көпшілігі білуге тиісЖаңа сөздерді жазуға талаптанып, көркем жазу.
Кейбір оқушылар білуге тиіс
Тақырыпқа байланысты сөйлем жазу.
Тілдік мақсат Оқушылар Тіл мен сөйлеуге байланысты тапсырмаларды орындайды
Негізгі сөздер мен тіркестер
Сөйлеу мақсаты, қазына, амалы таусылу т. б.
Сыныптағы диаложазылым үшін пайдалы тілдік
бірліктер
- Адамдарға сөйлеу не үшін қажет
- Жазбаша сөйлеуді кішкентай бала жүзеге асыра алады ма?
- Біздің тіліміз қандай?
Алдыңғы тақырып 3- сыныпты еске түсіру
Жоспар
Жоспарланған
уақыттар Жоспарланған уақыт (жаттығулар) Ресурстар
Басталуы
0-3 минут
4-6 минут Күнделікті емле жаттығулары
Адамдарға сөйлеу не үшін қажет қалай ойлайсындар? Балалар ерте заманда адамдар өз ойларын бір-біріне жеткізу, түсіндіру үшін әр түрлі іс-қимылдармен қолданған, немесе тастарға сурет салған ( кітаптан тастарға салынған суреттерді көрсету) , әр түрлі жалаушалар, белгілер пайдаланған. Уақыт өте еңбек арқылы ойлары дамып, тілдері де дами бастады. Біздің тіліміз қандай? Дүние жүзінде халық та көп, тіл де көп. қазақ ұлтының тілі, қазақ тілі.
Қазақ тілі- көркем, сұлу да бай тіл. Жазбаша сөйлеуді кішкентай бала жүзеге асыра алады ма? Неліктен? Ауызекі сөйлеуді сәби кімнен үйренеді? Түрлі әріптер
бірлігінен тұратын
сөздер жазылған
карточкалар.
Ортасы
7 – 10 минут
10- 20 минут
Бірлесіп жазу
1-жаттығу
Мәтінді түсініп оқу. Сұрақтарға жауап беру.
- Тілді не үшін мұра етіп қалдырғысы келгенін білгім келеді
Сұрақты оқушыларға қою
2-жаттығу
Мақалды түсініп оқу, жатқа жазу
1. Өнер алды - қызыл тіл
3-жаттығу
Өлеңді көшіріп жаз.

4-жаттығу
Сөйлеу мақсаты
Сызбамен жұмыс.
Хабарлау,
түсіндіру.
Сезімді,ойды бөлісу

Көндіру,сендіру.

Оқулықтағы тапсырмалар.
Сергіту жаттығуы «Еуропадағы қалашық»
Ежелгі Еуропада бір көне қалашық бар екен. Сол қалашықтың өзге тән талабы бар, сол талапты күнде тал түсте осы қаланың тұрғындары алаңға шығып сол талапты орындайды.
Қолдарын қысып амандасады
Көздермен бір-біріне қарайды
Құлақтарынан тартады
Арқаларымен үйкелеседі
Бір-бірімен құшақтасады. Көрсетілім.
20-35 минут • Мұғалімнің қолдауы бойынша жазылым Аяқталуы
35-40минут • Өздігінен жазу
Адамдарға сөйлеу не үшін қажет? Өз ойларын білдіру үшін , қарым қатынас жасау үшін, көптеген қызықты нәрселерді білу үшін. Сюжетті суреттерге қарау.
«Кім жылдам?» ойының өткізу. Ойынның шарты тірек сөздерді пайдаланып жазбаша және ауызекі сөйлеу жасау. Тірек сөздер ойын, дала, қызық.(ауызекі) Тірек сөздер ауа-райы, бізде, ата. (жазбаша)
Үй тапсырмасы 5-жаттығу, 5-бетте
Бағалау парақшасы арқылы бағалау Өз бетімен жазу
үлгісі сынып
оқушыларының
барлығы бірдей көре
алатындай болса ғана
көрсетіледі.
Қосымша ақпарат Өзіндік бақылау жұмысы дәптерімен жұмыс
Дифференциациялау оқушыларға мейлінше қолдау
көрсетуді қалай жоспарлайсыз?
Қабілетті оқушыға тапсырманы
қалайша түрлендіресіз?

Бағалау – оқушы білімін
тексеруді қалайша
жоспарлайсыз?
Пәнаралық байланыс –
Денсаулық пен қауіпсіздікті
тексеру, АКТ
Рефлексия
Сабақтың мақсаты
мен оқу міндеттері
анық па?
Бүгін оқушылар не
үйренді?
Сабақ қалай өтті,
қандай деңгейде
өтті?
Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз?

Дифференциялау
жоспарым жүзеге
асты ма?
Тапсырмалары
сәйкес болды ма?
Уақыт дәлдігі қалай
болды? Жоспарыма
қандай өзгерістер
енгіздім? Бүгінгі сабақта мен не үйрендім? Нені білгім келеді?
   
   
Қорытынды баға
Оқыту мен үйренудің қайсысы сәтті болды?
Оқыту мен үйренудің қайсысы толықтырылуы керек?
Келесі сабағымда ескеретіндей сынып пен жеке оқушы жайында қандай мәлімет алдым?
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Сабақтың тақырыбы
Тіл және сөйлеу. 6-10 жаттығу.
Сөздік диктант Мектеп Тоқсансай жалпы орта мектебі
Күні 05.09.17. Мұғалім Торғаутова Майра
Сынып 4 Қатысқан Қатыпағандар
Сабақта меңгерілетін
дағдылық мақсаттар Сөз байлығы,сөйлеу дағдылары жетіледі.
Көркем жаза алады, сыни ойлай алады,топпен жұмыс жасайды.
Сабақтың мақсаттары Барлық оқушылар білуге тиісті
Жаңа білімге мысалдар келтіре біледі.
Оқушылардың көпшілігі білуге тиіс
Тақырып мазмұнын түсінуі тиіс
Кейбір оқушылар білуге тиіс
Оқулықтағы тапсырмаларды өз бетінше орындауды
Тілдік мақсат Оқушылар
Тіл мен сөйлеуге байланысты тапсырмаларды орындайды
Негізгі сөздер мен тіркестер
Сөйлеу мақсаты, қазына, амалы таусылу т. б.
Сыныптағы диаложазылым үшін пайдалы тілдік
бірліктер
- Адамдарға сөйлеу не үшін қажет
- Жазбаша сөйлеуді кішкентай бала жүзеге асыра алады ма?
- Біздің тіліміз қандай?
Бұрыннан бар білімдері Тапсырмаларды сатылай кешенді талдауды біледі.
Жоспар
Жоспарланған
уақыттар Жоспарланған уақыт (жаттығулар) Ресурстар
Басталуы Ұйымдастыру кезеңі
Есте қалған қызықты оқиға
Топ дөңгеленіп отырып, қатысушыларға доп беріледі. Допты бір-біріне кезектесіп беріп, есте қалған қызықты оқиғаларды айтады.
Қызығушылықты ояту
Сөзжұмбақ Таныстыры
лым, суреттер.
Ортасы
Жаңа сабақ
Оқулықта берілген тапсырмаларды орындау.
Түсіндіру.
Топтық, жеке жұмыс жүргізу.
Дәптермен жұмыс.
Оқулықта берілген жаттығуларды орындау Оқулық, дәптер, үлестірмелі парақшалар, флипчарт.
Сергіту сәті Еркiн ұста денеңдi,
Тарсылдатпай едендi
Орнымыздан тұрып ап
Жүгiрейiк бiр уақ.
Бiр, екi, үш, бiр, екi, үш.
Аяқты алға созайық
Тiк көтерiп, қозғайық.
Тым сылбыр да болмайық
Алға қарай озбайық.
Бiр, екi, үшi, бiр, екi, үш. Сергіту жаттығуы жазылған парақша
Аяқталуы Сөздік диктантын алу
«Тіл- адам сезіміне әсер етуші құрал» тақырыбында шаршы топ алдында сөйлеуге дайындал.
Жоспар құр.
Не сөйлейтініңді құрған жоспарыңа сәйкес ретте.
Сөйлейтін сөзіңді түсінікті, мәнерлі жеткізуге тырыс.
Үйге тапсырма 10, 9-жаттығу 7 -бет
БББ кестесі
Білдім Білемін Білгім келеді
Берілген тапсырманы орындайды
Күнделік
Тексерілді Мектеп директорының оқу ісі жөніндегі орынбасары Назаркулов И
Дифференциациялау оқушыларға мейлінше қолдау
көрсетуді қалай жоспарлайсыз?
Қабілетті оқушыға тапсырманы қалайша түрлендіресіз? Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалайша
жоспарлайсыз?
Пәнаралық байланыс –
Денсаулық пен қауіпсіздікті
тексеру, АКТ
Рефлексия
Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері анық па?
Бүгін оқушылар не үйренді?
Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті? Бүгінгі сабақ кызықты болды ма?
Не ұнады? Неліктен?
Дифференциялау
жоспарым жүзеге асты ма?
Тапсырмалары сәйкес болды ма? Уақыт дәлдігі қалай
болды? Жоспарымақандай өзгерістер енгіздім? «Менің көңіл-күйім баспалдағы»
Оқушылар стикерлерге өз есімдерін жазып (немесе смайликтің суретін салып) тақтада салынған баспалдақтардың біріне жабыстырады. Баспалдақтар «Керемет!», «Өзіме сенімдімін!», «Жақсы», «Жаман емес», «Маған көмек керек!», «Білмеймін», «Нашар» деп аталады.
Қорытынды бағамдау
Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1 Оқушыларды сабақтың әр кезеңінде бағалау.
2 Дарынды және үлгерімі төмен оқушылардың ерекшелігіне көңіл бөлу.
3. Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады ( оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1 Сабақтың нәтижесіне көңіл бөлу.
2 Рефлексия.
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім ?
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Сабақтың тақырыбы
Дыбыс және әріп
1-8 - жаттығулар Мектеп Тоқсансай жалпы орта мектебі
Күні Мұғалім Торғаутова Майра
Сынып Қатысқан Қатыпағандар
Сабақта меңгерілетін
дағдылық мақсаттар Оқушылардың шығармашылық мүмкіндіктерін дамыту. Жаңа білімді түсіндіру.
Сауатты жаза алады, сыни ойлай алады,топпен жұмыс жасайды.
Сабақтың мақсаттары Барлық оқушылар білуге тиісті
Тақырып туралы біледі
Оқушылардың көпшілігі білуге тиіс
мысалдар келтіре алады
Кейбір оқушылар білуге тиіс
Қосымша парақшалармен жұмыс істейді
Тілдік мақсат Оқушылар
Оқушылардың шығармашылық мүмкіндіктерін дамытады. Жаңа білімді түсінеді
Негізгі сөздер мен тіркестер
Уық,шаңырақ, сықырлауық, табалдырық.
Сыныптағы диаложазылым үшін пайдалы тілдік
бірліктер
- Дыбыс дегеніміз не?
- Әріп дегеніміз не?
- Жазбаша талдау
- Ауызша талдау
Бұрыннан бар білімдері Тапсырмаларды сатылай кешенді талдауды біледі.
Жоспар
Жоспарланған
уақыттар Жоспарланған уақыт (жаттығулар) Ресурстар
Басталуы Ұйымдастыру кезеңі
«Менің көңіл-күйім» жаттығуы
Мақсаты оқушылардың көңіл-күйін игере білуге және басқаруға, қадағалауға, дұрыс бағалай білуге тәрбиелеу Алдарыңдағы бланкіге өз көңіл-күйлеріңді суреттеп салыңдар .
Қызығушылықты ояту
Таныстырылым Таныстыры
лым, суреттер.
Ортасы
Жаңа сабақ
Оқулықта берілген тапсырмаларды орындау.
Түсіндіру.
Топтық, жеке жұмыс жүргізу.
Дәптермен жұмыс.
Оқулықта берілген жаттығуларды орындау
1-топ Ережені түсіндіру
2-топ Мысал келтіру
Дәптермен жұмыс
Жаттығуларды орындау
1-жаттығу Көңіл-күй лебіздері мен олардың атауларын сәйкестендір.
2-жаттығу Өлеңді мәнерлеп оқы және жатқа жаз.
3-жаттығу
Мысалды түсініп оқы.
4,5,6,7-жаттығуларды жұптық жұмысқа бөліп беру. Оқулық, дәптер, үлестірмелі парақшалар, флипчарт.
Сергіту сәті Орманда кірпі келеді,
Саңырауқұлақ тереді.
Кездесті, міне, керегі
Екеуі қайың астынан.
Біреуі терек қасынан.
Қанша олар болмақ есепте,
Тоқылған салса себетке? Сергіту жаттығуы жазылған парақша
Аяқталуы Сөйлеу мәдениеті
Тапсырманы орында
Үйге тапсырма 8-жаттығу. 11 –бет
Өзара бағалау Берілген тапсырманы орындайды.
күнделік
Тексерілді Мектеп директорының оқу ісі жөніндегі орынбасары Назаркулов И
Дифференциациялау оқушыларға мейлінше қолдау
көрсетуді қалай жоспарлайсыз?
Қабілетті оқушыға тапсырманы
қалайша түрлендіресіз? Бағалау – оқушы білімін
тексеруді қалайша
жоспарлайсыз?
Пәнаралық байланыс –
Денсаулық пен қауіпсіздікті
тексеру, АКТ
Рефлексия
Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері анық па?
Бүгін оқушылар не үйренді?
Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті?
Бүгінгі сабақ кызықты болды ма?
Не ұнады? Неліктен?
Дифференциялау жоспарым жүзеге асты ма?
Тапсырмалары сәйкес болды ма?
Уақыт дәлдігі қалай болды? Жоспарыма қандай өзгерістер
енгіздім? Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
Қорытынды бағамдау
Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1 Оқушыларды сабақтың әр кезеңінде бағалау.
2 Дарынды және үлгерімі төмен оқушылардың ерекшелігіне көңіл бөлу.
Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады ( оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1 Сабақтың нәтижесіне көңіл бөлу.
2 Рефлексия.
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім ?
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Сабақтың тақырыбы
Дыбыс және әріп
7-10 - жаттығу Мектеп «Тоқсансай» жалпы орта
Күні Мұғалім Торғаутова М
Сынып 4 Қатысқан Қатыпағандар
Сабақта меңгерілетін
дағдылық мақсаттар Фонетика әлеміне саяхат. Жаңа білімді түсіндіру.
Табиғатты аялап, қорғауға тәрбиелеу.
Сөйлем,сөз түрлерін ажырата білу.
Түрлеріне сәйкес сөйлем құру+
Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар білуге тиісті
Тақырып туралы қосымша мәліметтер біледі.
Оқушылардың көпшілігі білуге тиіс
Тақырып мазмұнын түсінуі тиіс
Кейбір оқушылар білуге тиіс
Ережемен жұмыс істей алады
Тілдік мақсат Оқушылар
Фонетика әлеміне саяхат. Жаңа білімді түсінеді. Сөйлем,сөз түрлерін ажырата біледі. Түрлеріне сәйкес сөйлем құрады
Негізгі сөздер мен тіркестер
Уық,шаңырақ, сықырлауық, табалдырық.
Сыныптағы диаложазылым үшін пайдалы тілдік
бірліктер
- Дыбыс дегеніміз не?
- Әріп дегеніміз не?
- Жазбаша талдау
- Ауызша талдау
Бұрыннан бар білімдері Тапсырмаларды сатылай кешенді талдауды біледі.
Жоспар
Жоспарланған
уақыттар Жоспарланған уақыт (жаттығулар) Ресурстар
Басталуы Ұйымдастыру кезеңі
«Кездесу» ойыны
Жай әуенмен екі шеңбер болып қарама –қарсы айналады, әуен тоқтаған кезде бір-біріне қарап, баланың қасиетін айтады.
Қызығушылықты ояту
«
 
Верх