Төрт түлік

TUTENT.RU

Moderator
Команда форума
Модератор
Сообщения
4
Оценка реакций
71
Алматы облысы Райымбек ауданы Нарынқол ауылы
Б.Соқпақбаев атындағы орта мектебінің қазақ тілі мен
пәнінің мұғалімі Корабаева Гүлбану Абайқызы
Сыныбы
5
Пәні Қазақ тілі
Сабақ тақырыбы Төрт түлік
Осы сабақта қолжеткізілетін оқу мақсаттары 5.ТА4.Тірек сөздер мен жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтау.
5.О5. Энциклопедиялар, балаларға арналған газет журналдардан қажетті ақпаратты ала білу
5.ӘТН4 3 . Көп мағыналы сөздер, омоним, стноним, антонимдерді көркемдік ерешелігіне сай қолдану.
Сабақ мақсаты Барлығы мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты түсінеді,анықтайды.
Көбі Тиісті дерек көздерінен ақпарат ала алады.
Кейбірі . Омонимдердің ерекшелігін таниды.
Күтілетін нәтижелер Төрт түлік малдың пайдасын біледі Төрт түлік туралы білім беру, төрт түлік малдың тіршілік табиғатымен, қадір - қасиетімен танысады
Сабақтың түрі Бекіту
Пәнаралық байланыс Әдебиет.
Қажетті құрал жабдықтар Үнтаспа, кестелер.
Оқыту әдістері Әңгімелеу,Кейс әдісі, әткеншек әдісі.
Дерек көздері Әдістемелік құрал,дидактикалық материалдар.
Тапсырмалар
Сабақ барысындағы мұғалім мен оқушының іс –әрекеті
Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу Әр топтың өзін таныстыруы. Оқушылар өлең –жырымен өздерінің тобын таныстырады
Сабақтың басы Төрт түліктің пайдасын айтады. Тапсырманы орындайды.,тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді.
Қызығылушылықты ояту Мал қалай дыбыстайды?
Төрт түлік малдың пірі , төрт малдың төлдері туралы не білеміз?
Топпен жұмыс жасайды.


Сабақтың ортасы
Мағынаны тану Білу. Түсіну.
аМәтінмен жұмыс.
Тапсырма .
Айтылым
Жазылым
Негізгі ұғымдарды табады, жаңалық болған ақпараттарды дәптерлеріне жазады, талдайды.
Ә Айтылым. Оқулықтағы тапсырманы орындатады.
Айтылым. Қойылған сұрақтарға жауап береді, диалог құрады.
2.Тідік бағдар « Ат» деген сөздің синонимін табу
«Ат» деген сөздің омонимін табу
«Құлыншақтар»
«Ботақандар»
«Тұлпарлар»
«Зеңгі баба» топтары тапсырманы орындайды
Кім көп біледі? Антоним сөздерді жазады
III. Қорытынды
Бүгінгі сабақта не білдік? Әр топ бүгінгі өткен тақырып бойынша бір-біріне сұрақ қояды, бағалайды.
Айтылым. Ой бөліседі
IY Бағалау Қалыптастырушы бағалау, Мұғалім оқушылардың өзара бағалауы бойынша қорытынды бағаны өзі қояды. Ішкі және сыртқы шеңбер бойынша өзара бірін –бірі бағалайды.
Y.Үйге тапсырма 10-тапсырма YI .Ой таразы «Бағдаршам» әдісі
Сұраққа жауап береді
 
Верх