Үшбұрыштың,тіктөртбұрыштың,шаршының периметрін табу

TUTENT.RU

Moderator
Команда форума
Модератор
Сообщения
4
Оценка реакций
80
Пәні математика Алматы қаласы «Zerdesh» зияткерлік мектебі
Күні 30.04.2019 ж Мұғалімнің аты-жөні Ахметкулова Ажар
Тақырыбы Үшбұрыш,тіктөртбұрыш,шаршының периметрі
Сынып 2 «А» Қатысқандар саны Қатыспағандар саны
Сабақ н Негізделген оқу мақсаты  Үшбұрыш,тіктөртбұрыш,шаршының периметрі
Нәтижесі Фигуралардың периметрін есептеу
Жетістік критерийлеріБарлық оқушылар
Фигураларды атай алады
Оқушылардың басым бөлігі
Қабырғаларын өлшеп,периметрлерін табады, өздігінен жұмыс істей алады.
Кейбір оқушылар
Есепті қысқаша жазып, оны әр түрлі тәсілдермен шығара алады.
Тілдік мақсат Оқушылар
Үшбұрыштың қабырғаларын өлшейді, периметрін табады.
Негізгі сөздер мен тіркестер
Периметр, ұзындығы,ені.
Алдыңғы оқу Бірнеше сұрақ – жауап арқылы оқушылардың тақырып жайында білетіндерін жинақтау.
Пәнаралық байланысдүниетану
ЖОСПАР
Жоспарланған уақыт Жоспарланған жаттығулар РесурстарБасталуыІ Ой қозғау
Білу кезеңі
Психологиялық ахуал .Алғыс айту.Әр бала өзіне алғыс айтады.
-Бүгін ерте тұрғаным үшін өзіме алғыс айтамын.
-Сабаққа кешікпей келгенім үшін өзіме алғыс айтамын.
-Мектеп формасымен келгенім үшін алғыс айтамын.
Дене мүшелеріне алғыс айту.Дене мүшелерін ағылшынша айтқызу.
-Екі көзің не үшін керек?
-Жақсыларды көру үшін.
-Екі қолың не үшін керек?
-Елге көмек беру үшін.
-Құлақ деген не үшін керек?
-Ақыл-кеңес тыңдау үшін.
-Жүрек деген не үшін керек?
-Жауларымнан қыңбау үшін.
-Тіл мен жағың не үшін керек?
-Ақиқатты айту үшін.
-Ал аяғың...
-Шетте жүрсем,туған жерге қайту үшін.
Тіл,жақ сөздерін ағылшына айту. Тіл-язык-tongue. Оқушылар қолдарынан ұстап дөңгелектене тұрып орындайды.
Топ басшысын тағайындау.Өзін-өзі бағалау кестесін тарату.
Өзін-өзі бағалау парағы
Оқушының аты-жөні
Пәніматематика
Балл қою кестесімен таныстыру.
«5» 19 балдан жоғары 85%-100%
«4» 18-14 балл 65%-84%
«3» 13-10 балл 64%-40%
Кубизм стратегиясы бойынша әр топқа тапсырма беру.Кубиктің жақтарына , , жапсырылған.
Тапсырма
А)
 
Верх