Абайдың қарасөздері

TUTENT.RU

Moderator
Команда форума
Модератор
Сообщения
4
Оценка реакций
96
Тақырыбы Абайдың қарасөздері
Мақсаты
Абайдың қарасөздерінің мәні мен мағынасын ұғындыра отырып, оқушыларға теориялық білімді меңгертуҚарасөздеріне талдау жасап,сыни тұрғыда баға беру.Өз пікірін білдіруге дағдыландыруСабақта алған білімдерін өмірде қолдана білуге бейімдеу.
Күтілетін нәтиже Қарасөздердің мазмұны мен олардың мағынасын ашады.Қарасөздеріне жан-жақты талдау жасау арқылы сыни тұрғыда баға береді.
Өз пікірін ашық айтуға дағдыланады.
7 модульдің қолданылуы « «АКТ», «Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер», «Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау», «Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету», «Оқытуды басқару және көшбасшылық».
Қолданылатын әдіс-тәсілдер «Афермация», «Зымыран сұрақтар», «Миға шабуыл», «Семантикалық карта»,
«Жалғасын тап», «Сен-маған,мен-саған»
Қолданылатын ресурстар Абайдың нақыл сөздері, портреті,флипчарт, маркерлер, тақта, стикерлер, ноутбук, слайд, интербелсенді тақта
Ұйымдастыру кезеңі
«Афермация» әдісі бойынша оқушыларға жағымды көңіл –күй сыйлау.Сәлемдесу,түгелдеу.
Абайдың өлеңдері бойынша сыныпты топқа бөлу.
Оқушылардың назарын сабаққа аудару.
Бағалау парақшаларын тарату.
1. «Нұрлы ақыл»
2. «Жылы жүрек»
3. «Ыстық қайрат»
Оқушылар «Афермация» әдісі арқылы бір-біріне тілек айтады..
Әрбір оқушы Абайдың өлеңдері арқылы өз топтарын тауып, өлең жолдарының жалғасын тауып тиісті орнына отырады.
Өлеңдерді құрастыраотырып ,өз топтарының атын жариялайды.
Бағалау парақшасын әр тапсырма бойынша топ белсендісі толтырып отырады.
Алғышарттар
1. Оқушылар Абайдың барлық қарасөзімен толық таныс болуы керек.
2. Қарасөздерге жан-жақты талдау жасап, сыни тұрғыда баға беру арқылы , өз пікірін білдіруге дағдылануы керек.
3. Қарасөздері арқылы ақын нені айтпақ болғандығын, бүгінгі заман үшін өнегелік жағы неде екендігін ашып айтып, талдай алуы керек.
4. Оқушылар сабақ барысында қандай да болмасын тапсырманы жекелей және бірлесе отырып,жан-жақты қарастырып,ой елегінен өткізіп,туындаған ойлары мен түсініктерін ортаға салып,талқылап, пікірлесіп орындауы қажет.
Сабақ кезеңдері ТапсырмаМұғалімнің іс-әрекеті Оқушылардың іс-әрекеті
Білу
Өткен сабақты пысықтау. «Зымыран сұрақтар» әдісі.
«Сен Абайды білесің бе?»
«Қарасөз» дегеніміз не? Өткен сабақты пысықтау мақсатында Абай туралы білгендерін сұрақ-жауап арқылы бекіту. «Зымыран сұрақтар»әдісін пайдалана отырып қорытындылау.
1.Абайдың неше қарасөзі бар?
2.Абай орыстың қандай ақындарынан аударған?
3.Абайдың әкесі мен әжесінің аты кім?
4.Қайрат, ақыл , жүрек туралы қай қарасөзінде айтқан?
5.Абай Семейде неше жыл оқиды?
6.Абай кімнің медресесінде оқиды?
7.Абайдың неше поэмасы бар?
8.Қарасөздерді неше жасында жазған?
9. «Абай жолы »роман-эпопеясының авторы
10.Семей медресесін аяқтап ауылына келе жатқанда Абай неше жаста еді?
11.Абайдың он бірінші қарасөзі не туралы?
12.Білім,
 
Верх